"תיעדתם את מתקפות היהודים?" • השר היווני התפטר בעקבות ציוצים אנטישמיים

דוד לזר | צילום: פייסבוק No Comments on "תיעדתם את מתקפות היהודים?" • השר היווני התפטר בעקבות ציוצים אנטישמיים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כאב הראש של ראש הממשלה היוונית אלכסיס ציפראס – ממשיך. לאחר שהשבוע מפלגתו ניצחה בבחירות – הוא החל להקים את מפלגתו החדשה, אבל כמו בכל התחלה חדשה – גם כאב ראש חדש.

הסאגה החדשה עסקה סביב שר התחבורה בממשלה החדשה, דימיטריס קמנוס, שהוא חבר הפרלמנט מטעם מפלגת העצמאים, צייץ בעבר ב'טויטר' באופן אנטישמי, הדברים התפרסמו ובעקבות כך – הוא התפטר אמש.

בעקבות פרסום הציוצים האנטישמים של קמנוס, אשר בינהם היה ניתן לראות תצלום של שלט הכניסה לאושוויץ, בו שונה הכיתוב מ"העבודה משחררת" ל"אנחנו נשארים באירופה" – ראש הממשלה ציפראס דרש הבהרות ממפלגת העצמאים ושאל האם הפרסום אמין.

ציוץ נוסף התפרסם ובו נראה דגל האיחוד האירופי עם צלב קרס במרכזו והכיתוב "האיחוד הגרמנו-נאצי החדש". כמו כן הוא שיתף בעבר מאמר שנוגע לפשעים נגד יהודים והוסיף: "האם תיעדתם את המתקפות של יהודים נגד כולנו?"

ב-11 בספטמבר 2013 הוא כתב: "אל תשכחו, אף יהודי לא הלך לעבודה מתוך ה-2,500 שעבדו במגדלי התאומים" – ובכך רמז לקונספירציה שמאשימה את היהודים באסון.

קמנוס התפטר והביע התנצלות, אך מנגד בוא גם טען כי 15 עוזרים לפחות היו מעורבים בניהול חשבון הטוויטר שלו והוסיף: "ייתכן שהחשבון נפרץ".

המשטרה היוונית תבדוק כעת מי האשם האמיתי לציוצים הפוגעניים.



0 תגובות